Za pomocą jakich metod wykreować znaną markę producenta?

Marketing internetowy, inaczej e-marketing bez wątpienia nie jest obcy dla kogoś kto posiada stronę www. Gdy bezustannie polepszamy strukturę strony www, dopisujemy tekst, pojawiamy się na rozmaitych portalach, to są to właśnie czynności reklamowe w sieci. Jeśli mówimy o firmach, jest to promocja ich usług dla zarówno obecnych jak i potencjalnych klientów.

projektowanie graficzne

Autor: régine debatty
Źródło: http://www.flickr.com

Marketing internetowy, inaczej e-marketing bez wątpienia nie jest obcy dla kogoś kto posiada stronę www. Gdy bezustannie polepszamy strukturę strony www, dopisujemy tekst, pojawiamy się na rozmaitych portalach, to są to właśnie czynności reklamowe w sieci. Jeśli mówimy o firmach, jest to promocja ich usług dla zarówno obecnych jak i potencjalnych klientów.

Czynności te przebiegają online. Internetowe narzędzia marketingowe, w tym wypadku poczta elektroniczna oraz listy wysyłkowe, reklama w sieci, biuletyny elektroniczne itp. gwarantują bardziej interaktywną komunikację niż tradycyjne metody promocji. Z tej przyczyny zabiegi stosowane przy e-marketingu prowadzą do ewolucji i stopniowego rozwoju firmy w Internecie.

Najlepsze rezultaty możemy zauważyć jednak wówczas, gdy w tym samym czasie promuje się oraz sprzedaje towary czy usługi w sieci. E-marketing jest bowiem konsekwencją połączenia nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz pewnych klasycznych zabiegów reklamowych.

e-marketing

Źródło: kolorama.com.pl

Mailing i Newslettery nadal są dosyć dobrymi formami marketingu bezpośredniego, jednak ustawa antyspamowa, realnie ograniczyła możliwości pozyskiwania adresów mailowych konsumentów.

Promowanie stron internetowych polega przede wszystkim na ich pozycjonowaniu, czyli podbijaniu ich miejsca w wyszukiwarkach. Oczywiście gigant Google, również czerpie duże zyski reklam i oferuje odpłatne sposoby, tzw. Google Adwords. Mimo tego dużo prywatnych firm w miastach, jak: Warszawa, Kraków, Katowice, specjalizuje się w pozycjonowaniu stron.

Cóż oznacza ten termin? Identyfikacja wizualna to po prostu nasza rozpoznawalna wizytówka, która będzie służyła podczas komunikacji z klientami, partnerami lub urzędami.

Możesz również polubić…