Otagowano: ocena

ocena

Ocena jakości pracy podwładnych – charakterystyka i korzyści

W dużych firmach zarządzanie zasobami ludzkimi, to jeden z najważniejszych działów. Jest to dziedzina wiedzy, która udoskonala się sukcesywnie do początku XX wieku. W czasach intensywnego rozwoju gospodarczego prędko stało się oczywiste, że firma może osiągnąć swoje cele biznesowe wyłącznie dzięki efektywnej pracy swojego personelu. Żeby dobrze wykorzystywać potencjał pracowników , a tym samym poprawiać wydajność pracy, działy HR zaczęły reorganizować proces selekcji nowych pracowników.

Jak często przeprowadzać ocenę pracowników?

Każda firma składa się z pomniejszych jednostek. W przypadku wielkich korporacji są to zwykle różne działy. W małych firmach te części to pojedynczy pracownicy. Osoby te są w strukturze firmy najbardziej istotne, ponieważ to ich efekty pracy tworzą ewentualne sukcesy całego przedsiębiorstwa. Znaczące jest więc, by ludzie zatrudnieni w firmie odczuwali komfort.