Efektywny marketing internetowy

Z reklamy korzystają zatem wszyscy (bez wyjątku), nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, iż odpowiednia selekcja reklamy ma masywne znaczenie. Jaką zatem wyselekcjonować reklamę, ażeby rezultaty były wysokie? Proponujemy w tym momencie reklamę kontekstową. Nie wiesz, co to jest? Zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu.

Facebook login

Autor: Linux Screenshots
Źródło: http://www.flickr.com

Z reklamy korzystają zatem wszyscy (bez wyjątku), nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, iż odpowiednia selekcja reklamy ma masywne znaczenie. Jaką zatem wyselekcjonować reklamę, ażeby rezultaty były wysokie? Proponujemy w tym momencie reklamę kontekstową. Nie wiesz, co to jest? Zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu.

przykładowa strona internetowa

Autor: Adriel Hampton
Źródło: http://www.flickr.com

Przyszykowanie odpowiedniej ilości takich stron oddziałuje na pozycjonowaną stronę internetową oraz sprawia, iż znacznie łatwiej będzie się jej wybić w czasie poszukiwania wybranych fraz kluczowych, spośród tysięcy stron o podobnej tematyce. W ostatnich latach wielkim przełomem stało się stworzenie i upowszechnienie tak zwanych portali społecznościowych. Są to charakterystyczne portale wykorzystywane do prowadzenia rozmów, poznawania nowych ludzi i dzielenia się własnymi zainteresowaniami.

Na pewnym etapie stwierdzono, że marketing w Internecie czyli ePR powinien być prowadzony także w tych mediach z pomocą agencji interaktywnej jak http://www.artefakt.pl/oferta/epr. Reklama kontekstowa to procedura prezentowania różnych usług internetowych, takich jak e-mail, strony internetowe, czaty, fora dyskusyjne czy komunikatory. Najistotniejsze jest w tym temacie dostosowanie treści reklamy do zawartości strony, na której jest ona umiejscowiona.

Co ważne, warto dopilnować, by strony te mieściły się na różnych serwerach, ponieważ wówczas jest mniejsza szansa na to, że system Google je ze sobą powiąże i przez to stracimy szansę na dobre pozycjonowanie. W pierwszej kolejności powinno się mieć na uwadze, że aktualnie z portali społecznościowych korzysta bardzo dużo ludzi. Zaistnienie przez marki w takich miejscach może więc od razu oznaczać zdobycie szerokiego grona ewentualnych klientów.

Możesz również polubić…