Pozycjonowanie szerokie a więc o tym w jaki sposób poprawić konwersję w sklepie internetowym?
Czym charakteryzuje się pojęcie „long tail”? Pozycjonowanie szerokie to w skrócie, nastawienie się na pozyskiwanie odwiedzin z haseł o niskiej konkurencyjności, które sporadycznie są wystukiwane w wyszukiwarki.Prosto można to wyjaśnić na przykładzie… butów. Wpisując w wyszukiwarkę wyraz „buty” – wprawdzie pojawi się duża ilość modeli, jednak ciężko będzie się zdecydować na fason najbardziej nam odpowiadający.
Masz chęć przeczytać inne równie pomocne porady? Jeśli tak, to zobacz tutaj koszty ogrzewania podłogowego elektrycznego, a niewątpliwie nie odczujesz zawodu.
I nawet nie określiliśmy bliżej czy szukamy butów do biegania czy dla naszego czworonoga? Jednak gdy sprecyzujemy swoje oczekiwania, model który nam się marzy, materiał z którego mają być wykonane – pisząc np. czerwone skórzane kozaki – szansa, że owe buty kupimy zwiększy się.
– jedynie zdecydowani na kupno produktu lub usługi użytkownicy znajdą się na naszej stronie,
– widoczny wzrost sprzedaży produktu lub usługi,
– szybkie osiągnięcie wysokich pozycji,
– frazy dokładnie przedstawione generują większy ruch na stronie,
– bardziej przystępne koszty pozycjonowania frazy niż w przypadku fraz ogólnych.
Pozycjonowanie szerokie przeznaczone jest głównie do dużych i rozbudowanych serwisów, a więc sklepów w sieci, księgarni oraz witryn, posiadających dużą liczbę podstron i treści.