W jaki sposób zmobilizować klienta do długotrwałej współpracy?

Bardzo duża konkurencja niewątpliwie nie pomaga za bardzo w prowadzeniu firmą. Oczywiście to nierealne, aby całkowicie nie mieć konkurencji, lecz w istocie idzie zrozumieć przedsiębiorców, którzy choć bardzo się starają, wytrwale pracują, to jakby nie patrzeć nie mają wystarczających przychodów. Jednak należy zaakceptować taki stan rzeczy! To znaczy, należy akceptować konkurentów, ale w żadnym razie nie niższe zyski. W końcu bez żadnego cienia wątpliwości można skutecznie walczyć ze swoimi konkurentami. Naturalnie w grę wchodzą tylko te metody walki, które są w 100% fair! Programy lojalnościowe są bardzo zróżnicowane.

Prezenty

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu

Bardzo duża konkurencja niewątpliwie nie pomaga za bardzo w prowadzeniu firmą. Oczywiście to nierealne, aby całkowicie nie mieć konkurencji, lecz w istocie idzie zrozumieć przedsiębiorców, którzy choć bardzo się starają, wytrwale pracują, to jakby nie patrzeć nie mają wystarczających przychodów. Jednak należy zaakceptować taki stan rzeczy! To znaczy, należy akceptować konkurentów, ale w żadnym razie nie niższe zyski. W końcu bez żadnego cienia wątpliwości można skutecznie walczyć ze swoimi konkurentami. Naturalnie w grę wchodzą tylko te metody walki, które są w 100% fair! Programy lojalnościowe są bardzo zróżnicowane.

Jednak najprostszą formą korzyści produkty oferowane za punkty. Tego typu wyróżnienie stosują zwykle sieci hipermarketów. Jednym z popularnych typów systemów lojalnościowych są rozmaite karty dla nabywców. Karty tego rodzaju mogą dawać klientom różnorodne opcje. Główną z nich jest otrzymanie wielokrotnego rabatu na zakupy w określonym sklepie po wpisaniu numeru z karty.

Skuteczne programy lojalnościowe i motywacyjne stosują na przykład niektóre sklepy funkcjonujące w Internecie. Innym sposobem jest przyjęty przez sieć supermarketów Tesco, a do tego jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych na terenie kraju program Clubcard. Udział w nim opiera się na zbieraniu punktów przy kupowaniu w supermarketach Tesco. Punkty można później wymienić na rabaty na rozmaite produkty. Inny spotykany rodzaj karty stałego klienta umożliwia otrzymanie większego rabatu, nawet w wysokości kilkudziesięciu złotych, ale po wydaniu określonej kwoty w określonych sklepach.

Ten sposób wprowadziła jedna z polskich marek ubrań, gdzie do otrzymania rabatu trzeba zrobić zakupy na łączną kwotę 500 złotych. Bo weźmy choćby w rachubę sklep internetowy – na przykład z karmą dla psów. Może ciekawym wyjściem jest to, aby tym stałym klientom, raz na jakiś czas dać gratisową karmę? Oni będą zadowoleni, nie wspominając już o ich czworonogu. I z tej przyczyny niesamowicie często sklepy stosują takowe metody. Nie możemy być nigdy gorsi od swojej konkurencji! Często proponowanie członkostwa w programie lojalnościowym sugerowane jest tym konsumentom, którzy już znają markę oraz korzystają z jej usług.

Przez to mają gwarancję, iż zaufanie, którym nas obdarzyli dostarcza im wymiernych korzyści. Dobrym przykładem na to są linie lotnicze. Sondaże mówią, iż aż 80% osób zaangażowanych w ten program decyduje się na zakup kolejnych biletów, aby otrzymać większa liczbę bezpłatnych kilometrów. Dbałość o znakomitą jakość usług to podstawowe zadanie ekspertów. Sukcesywny rozwój marki pokazuje, że warto wybierać dla siebie niesamowicie polecane usługi. Wśród nich można znaleźć wiele pobocznych możliwości, które są gwarancją najlepiej funkcjonujących warunków współpracy. Specjalistyczna oferta nieprzerwanie uzupełniana jest o różne nowości, za które klienci są wdzięczni podobnie, jak za programy lojalnościowe.

Możesz również polubić…